Waar kunnen wij je mee helpen?

Stel hier je vraag.

Veelgestelde vragen

Bestelling & Levering

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres. Wat nu?

Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of een bericht te sturen via de chat. Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord.

Je kunt bij ons kiezen voor afhalen.

De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 09:00uur en 17:30 uur op dit adres:

Twentepoort West 14B
7609RD Almelo

Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon.

In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

In onze webshop kan je betalen met de volgende betaalmethoden:

Nederland
iDeal (gratis)
Creditcard (kosten €2,95)
Achteraf betalen met KLARNA (kosten €2,95)
Zakelijk achteraf (kosten €2,95)

België
Bancontact (gratis)
Belfius (gratis)
KBC (gratis)
Creditcard (kosten €2,95)
Achteraf betalen met KLARNA (kosten €2,95)
Zakelijk achteraf (kosten €2,95)

Dat kan uitsluitend op afspraak. Bel onze klantenservice om een afspraak te maken.

Verzendkosten en verzendinformatie

Momenteel hebben wij een verzendtijd van 2 werkdagen. Hier komt nog een dag voor GLS bij om het bij u te bezorgen.

De levertijd is afhankelijk van interne en externe voorraden en of de informatie en bestanden in uw order duidelijk en correct zijn aangeleverd.

Let op: feestdagen, zaterdagen of zondagen tellen niet mee als werkdag bij FixjeSticker.

LET OP:
Het kan soms voorkomen dat de levertijd wegens drukte wordt aangepast. Dit wordt dan vermeld in de bevestigingsmail die u ontvangt na het plaatsen van de order.

Mocht u meer informatie willen dan vragen wij u contact met ons op te nemen.

Pakketpost
De kosten van pakketpost zijn €5,- per pakket. Bij deze methode ontvangt u van ons systeem, zodra uw order ingepakt is, een Track & Trace code.

Op de dag dat u de Track & Trace code heeft ontvangen kunt u vanaf 20:00 uur uw pakket volgen en precies zien waar en hoe laat deze afgeleverd zal worden.

Levering naar België
De kosten van een pakketpost naar België zijn €8,-

Contact met FixjeSticker

FixjeSticker
Twentepoort West 14B
7609RD Almelo
Nederland
KvK: 93448716

Je kunt ons bellen op 0546 23 21 35

Openingstijden Klantenservice (telefonisch)
Op de volgende dagen en tijdstippen zijn wij bereikbaar per telefoon:

Maandag 09:00 uur t/m 17:30 uur
Dinsdag 09:30 uur t/m 17:30 uur
Woensdag 09:00 uur t/m 17:30 uur
Donderdag 09:30 uur t/m 17:30 uur
Vrijdag 09:00 uur t/m 17:30 uur
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

Op officiële feestdagen zijn wij gesloten.